𝐅𝐢𝐱𝐞𝐝

I love what you hate :>

  • Calico :)

قالبت

خیلی

عشقه

تامام

خود شماعم خیلی عشقی هلی شیTT
يكشنبه ۲۱ شهریور ۰۰ , ۱۸:۵۷ 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

ایوسنوثجیوثنوسحسوینکیتی

شهیاشسهعلیبضشخیششب
يكشنبه ۲۱ شهریور ۰۰ , ۱۸:۵۷ 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

مبارکه کره خررررر

تچکر تچکرTT *خرذوق*

فداتممم*---*💙

 

جیخخ فرستتتت شدممم

3>

اره هیهیXD فک کنم باید مث آیلین جایزه بدم نه؟"-" *وقتی خیلی بی تجربه ای*

نه باو فق خرذوق گشتممXDDD

*درک میکنم😂*

XDD
يكشنبه ۲۱ شهریور ۰۰ , ۱۹:۰۵ 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

سکند و ثرد شدم جایزه میخوامم

اینیکی رو حذف کنی با کاتانا های شیطان کش میام سراغت شوخیم ندارم"-"

شمسنصمیتنش باشه جرXDD

با اینکه میخام چاقو کنم تو حلقت ولی بهرحال بازم مبارکته انی وی😂 

 

هیون چیشد نزاشتی؟! میخای بالای جعبه دنبال کننده هات هیون بزاری؟! (فوضول مملکتم من😐🍳) 

کریستال اونهمه تو تل طومار(؟ تومار؟:/) نوشتمTT

نه جوپ بچ اسکرین تایم هیونو تو د ویو یذره کرده بد اوناییم که اسکرین گرفته بودم 1*1 شون بد درمیومد دگ بیخیال شدم هیونو"-"
ولی همین هدرم خیلی دوست دارمD:

تا رفتم اینستا دیدم اون کراشم قشنگم بود (شین) همونیکه با آهنگ ایرانی ویدیوهاشو فرستادم ائن بچه لایو بود رفتم ی عالمه عر زدم (بماند که در اون جمع کم کامنت بازم ایگنور شدم😑🍳) بات انی وی خوش کذشت خیلی عر زدم... الانم چانزرومم عرررر مرتیکه رد لایت زده😑🍳

وای پارم کریستال چه مودیXDD
و من باز چون سرم شلوغه نمیتونم برم ببینم :")

سیلام خوشملم

سلام غزل خوشگله:)
خوبی؟

😐💊

 

عااا خو اشکال نداره با همین فهلن پیش برو😂😂😂✋💙 ایشالا ام ئی های بعدس با تم های جدید...😂😂😂😂😂🍳 

یهیمXDD
يكشنبه ۲۱ شهریور ۰۰ , ۱۹:۳۵ 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

زیبایی مشاهده شد=)

منو با گلای اضافه ساختن بخدا:"

TT
مووووددد عز فاک:"/

یسسسسسسسسس

بالاخرهههههههههههه

روهینای خر خیلیییی خوشالمممممم TT

کره خر منکه همش چص میگم تو هر وبی که میزنمTT

سلام بزغاله ی من

چطوری؟

:/

 

ینصتدسنیت جرز
خوبم تو چطوری کرگدن؟D:
يكشنبه ۲۱ شهریور ۰۰ , ۱۹:۵۷ 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

ولی آقا چه وبت وایب خوبی میده

فین

کره خرTT

قبول دارم خودممTT برا این یه هفته طول کشید(؟) قالبش خبTT
تازه عکس هدرام کیفیتشون 4k عهD:

چصاتم دوس دارم TT

اینو پاک کنی من میدونم با تو :"/

 

+ ولی شرط میبندم اونی کریستال از همه خوشحال تره الان😂

"-"
ایشالا که نمیکنم:")

+ عانستلی داشتم میگفتم بهش ولی خانوم خانوما عوض اینکه خرذوق بشن من دارم رفع زحمت میکنم داشت میومد با پونزاش منو خفه کنه"-" تچ"-"
يكشنبه ۲۱ شهریور ۰۰ , ۲۰:۱۹ عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪 Li^^li

سلامممممم

علیککD:

مرض 

کرگدن خودتی بی ادپ 

من گربه ام

میووو 

میووو:/

گوریل انگوریD:

+ وات ده چیز

مگه میخای از وب اونی پاشی بری؟

بمون بچه جات خوبه

خونه‌ی قشنگتونه😂

+ اوهوم ولی کریستال گفته فقط اون میتونه منو از ادمینی دربیاره که اونم نمیکنه:/XD
اوم D:

من باید با چشای بسته بیام کامنت بدم :"

وگرنه مسئولیت افتادن جنازه من این وسط با کیه؟

XDDD
عکس بالاییو میگی دیگه؟XDD

+ اصن شرف به درودش😂😂

 

هم عکس کوفتیه پست هم هدر هم بالای جعبه دنبال کننده ها هم اون عکس توی این صفحه

XDDD

اوهTT ایتز نات مای فالت برو یقه اسکیزو بگیر که انقد naturality ازشون فوران میکنهTT

میزنمت روهی :/

پ.ن:توف بهت هدر به این با کیفیتی از کدوم گوری گیر آوردی کپک؟؟؟*

حلالت نمیکنم نگی 

حتی اگر تلگرام باشع:/

من شیرجه میزنم برای یافتن عکس :/

شوخی بیددXDD
یه بات تلگرام هست ام ویای با کیفیت 2کا و 4کا رم دانلود میکنه، ازون گرفتم هیهیD:

ایشالا بزودی اسکرین شاتایی که از ام وی گرفتمو (باهمین کیفیت 4کاD:) اپلود میکنم میزارم وب خاستین دان کنینXD
يكشنبه ۲۱ شهریور ۰۰ , ۲۰:۵۷ عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪 Li^^li

خوبی*-*

 

اسمت چیه

اهوم^^ شما خوبی؟D:

هینا هستم بندهD:
شما؟D:
يكشنبه ۲۱ شهریور ۰۰ , ۲۰:۵۷ 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

عکسا هدرو بدشششش

میدم ولی الان نه یه موقع دیگه همه اسکرین شاتامو میام پست میکنم حالشو ببرینD:
XD
يكشنبه ۲۱ شهریور ۰۰ , ۲۲:۴۲ عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪 Li^^li

خوشبختم*-*

من لی لی ام

همچنین لی لی شی^^

مودونم بزغاله ی کوچولوم^_^

اه توف در این شانس که تل ندارم

ایحححخ من تل میخوام

میخوام بورن بخونم

میخوام ازینا دان کنم"نتم کجا بود؟"

خواهشا گشادی رو کنار بگذار و زودتر بزار وب که من اولین نفرم دان کنمشون^_^

عه خب چرا نصب نمیکنی بچه؟"-"

من نخوندم بورن ـو... :<

چشمممXD
فردا میزارم*-*

نمیتونم

ای دونت هو پرمیشن

اورین دخملم^_^

وه کانون میری؟

اگر آره فاینالت 23 امه؟

اگر آره خوندی؟

😐😐😂😂😂

او :<
D:

بلیTT
نه نخوندم و نمیخونممXD

خیلی یهویی یاد اینجا افتادم و نشستم کامنتای اینجارو میخوندم و اوه مای میص اون روزا 💙☀️☁️ 

 

+ جوریکه قالب اینجا فقط مود هیلینگ وار داره و آدم انگار همه غم و غصه ها و مشکلاتش یادش میره☁️💙☁️💙☁️💙☁️💙☁️💙☁️💙☁️💙☁️💙

 

I like the view right now 💙

وای اونییی 😂😂😂
هعییببب:")) دیقن...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan