~ I Like The View Right Now

(صفحه ممکنه بخاطر حجم زیاد عکسا دیر لود بشه)

جهت حس و حال بیشتر خود این مسترپیسم پلی کنید ؛ (رید تو کیفیت"-")

 
 
 

 

نور شدیدی باعث شد چشماشو از هم فاصله بده، وقتی به خودش اومد دید وسط دشت سرسبزی که قد علفهاش به یه متر هم میرسیدن، روی زمین ولو شده. پرتوهای گرم آفتاب انگار، داشتن موهای مشکی درازشو شونه می زدن. یکم خیز برداشت، منظره ای که روبروش قرار داشت، به حدی زیبا بود که شاید زبونش به کلی بند اومده بود. زمین زیر پاش، انگار که امواج دریا باشه آروم بالا و پایین میشد. ابرها که مثل زیردریایی های سرگردون توی آسمون غرق شده بودن، دنبال کوچیکترین حرکت باد میگشتن تا اونارو سمت خونه هاشون سوق بده. توربین های بزرگی که اون دوردست ها مشغول کارکردن بودن، و دریای عظیم تری که پشت سر اونا ایستاده بود. این یه خواب بود؟ چون حس میکرد دقیقاً وسط بهشت معلقه. از جاش که بلند شد، نسیم خنکی به صورتش خورد، و خب، خیلی حس تازگی خوبی میداد. نمیدونست دقیقا کجاست ولی، به هیچ وجه اون منظره رو با چیز دیگه ای عوض نمیکرد. همونطوریکه به افق خیره شده بود، متوجه یچیز عجیب توی اون دوردستا شد؛ دوید و نزدیکتر رفت، یه در سفید رنگ با رزهای صورتی و کرمی که از گوشه کنارش آویزون شده بودند. دستش رو سمت دستگیره دراز کرد و کشیدش، وقتی با چهره ـهای خندون و خوشحال هفت تا پسر مواجه شد، خودش هم ناخودآگاه لبخندی روی لباش نشست.

 

 

 

خب حقیقتا تصمیم گرفته بودم که اگه وب شخصی زدم نزارم وبم [ برای مدت زیادی ] خالی بمونه"-" عای روهینای بی نظم، یکی بزنم تو کانت"-"

انی ویز بلخره تونستم خودمو جم کنم و یجورایی اون دکمه استارتو بزنم! D:

راستش د ویو خیلی وایب انیمه های باد برمیخیزد، سرویس تحویل کیکی، لاپوتا و هاول (فقط اون تیکه ـش که هاول صوفی رو برده بود اون دشته رو نشون بده(؟) نمد یادم نیس"-") ـو میده برام؛ و ازونجاییم که توی د ویو هم مثل همه این چهارتا انیمه، یه حس ویردی نهفته ـس، جداً خیلی دوسش دارم.

پوینت متنمو فهمیدین دیگه؟ یا بگم؟XD :D

حالا ازینا گذشته، عسل، آیلین و شاید شوکو(؟) ببخشید که یکم دیر شد ولی بلخره به قولم عمل کردم:")

دوست داشتم اینطوری پاییز شروع شده نشده دوباره دلتنگ تابستون بشین ییهاهاا XD 

بفرمایین اینم شاتهای عتیقه ام از د ویو هیهی XD (حالا خیلی بیشتر ازینا بودن، گفتم با همچین حجمایی هم دهن نت من و هم شما سرویس میشه، براهمین چندتا گزیده هاشونو گذاشتمXD TT)

اینجوی:")

 

این پایینم عکسایین که استفای سر صحنه فیلمبرداری ام وی خودشون گرفتن ؛

(نمیدونم چرا هروقت اینارو نگاه میکنم حس میکنم دوباره متولد شدمT_T)

  • Calico :)

ثقناضصثقکضنصذقضکمنذق

شکصیشنمککصییکصکمیسقحمسظTT-TT

با اینکه چون به بلوپرینت خیانت کردم عذاب وجدان دارم ولی منو ببرین تو ام وی ده ویوTT

میدونستی قرار بود وبم برا بلوپرینت باشه؟ تا منتشر شدن ام وی د ویو آدرس وب، قالبم، هدرا همه چی تکمیل بودن و موقعی که میخواستم وبو نشونتون بدم د ویو اومد :|
بعد نشستم باز همه چیو از اول زدم XD

د ویو ب من حس ادامه‌ی بلو پرینت رو میده جوریکه این دو ام وی وایبشون حال خوب کنه و اصن اسکرینای بهشتی بهت میده ک تا صد سال تأمین میشی😍😍😍😍😍💛💚💛💚💛💚💛💚💛💙💛💙💛💙💛💙💛💚💙💚💙💙💚💙💚💙💚 

وای واااییی صیمم عزفااک
حق بیمولا T—T

دختره‌ی شلملشمامشآپشپااپششعمشهپهپششهشهچعچعششعچعچش

هم متنت هم عکسات اصن قلبمو جر داد TT~TT

عوضیییییی

شعچجششعچچشهشعچعچششعچچشعپعش

وی در کل مدت با بغض به پست نگاه میکرد*

نهههXD TT
اوپسT~T ببخشیدTT

XD

جوری که همه استیا به بلو پرینت خیانت کردن:

راستی فرستمD:

میمسمصمشمضXDD

نقننبحبحبحبحبخبخقخخقخقخقختقتقتثاثتخثخث7صص771تثخصحص9ث8ثحتقتفخقخق77ق7عخبخبخخب¥=¥÷£×9×99×9÷£/£% £%8*/&/&% £=8$£*$&$€$&$€€$€/€/£€/7:€jdirifidoic8v8g8r8furnituret9itit8t8ot8 b h7g87hugugigiitutututiitititiitititititutititiigititit88fjfifiud7dd5c5g5ruueueydudyryنرننلهقهقه7ث7282ننثه383تبنقهغثحثهقنتقع4ع4ههقعقنㅓ아ㅓ여여여여여여여ㅓ뎌뎌여ㅗ오ㅗ텅7재ㅐㅈㅅ랴ㅏ오아랴ㅑㅣㅏ야야(همه ی این چیزایی که نوشتم با موزیک پس زمینه ی اوممممممممممممم خوانده میشود😂😂😂)

خب جدای عرهام

متنت قلبم رو نوازش داد اصلا یونو*_*

ده ویو چیزیست که نگویم برایت اصلا

یجورایی هروقت گوشش میکنم انگار سلولای مغزم دوباره از اول ساخته میشن و بعدش که دومینو رو گوش میکنم همشون تخریب میشن(تفاوت بین آهنگ های اسکیز در یک آلبوم :/*)

پ.ن:شاید باورت نشه ولی اینقدر طولش دادی خودم کیفیت 4k ام وی هارو دانیدم:/

ولی همچنان تل ندارم :////

بماند که از کجا کش رفتم"/

(جر)

خودمم ذوب شدم سرش هیهییXD TT
وای آره دیقا XDD

ج پ.ن: مصمیمسمصث گمنننTT XD

روهینااااا

دلم برات تنگ شده بود😭😭😭

کجایی تو دختر

وای ببخشید نمیشناسمت بخدا 😭😭😂

روهینا اینجایی؟ از آریستا چخبر داش؟ 

سلام دابشی نادررر
آریستای مرگ گرفته همون تل درست حسابی بیاد شیرینی میدم چه برسه به بیان TT
خودت چطوری راسی چخبرااا
سه شنبه ۲۱ آذر ۰۲ , ۰۹:۵۹ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

به اسم سابق 

میشم سوهی

سوهی از وب کیپاپ کلیپ

فکر نکنم یادت بیاد 

ولی اون موقع کالیکو شی صدات میکردم🥺

 

معذرت میخوام یادم نمیاد :(( ... نمیدونم شاید اگه بگی محتوای وبت راجب چی بود یادم بیاد؟؟ TT
اومووو هعق حیف که حافظه بیانمو کلا از دست دادم .. مسنیننسصTT
شنبه ۳۰ دی ۰۲ , ۱۲:۲۰ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

از وب سابقم این عکس رو دارم : کلیک

ببین میشناسی

باز نمیشهههه T-T
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan